کشف ۱۴۶ کیلو حشیش و شیشه در گلستان

گلستان(پانا)- فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۱۴۶ کیلو مواد افیونی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۴۶ کیلو حشیش و شیشه در گلستان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۴۶ کیلو مواد افیونی شدند.

او افزود: در یکی از این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، یکی از سوداگران مرگ را در این شهرستان شناسایی کردند و طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار ۱۰۱ کیلو شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ضمن اینکه در عملیات دیگری در شهرستان رامیان، ماموران پس از یکسری بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عوامل فروش مواد مخدر شدند که در بازرسی از منزل متهم، ۴۵ کیلو حشیش کشف شد.

سردار دادگر با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این دو عملیات ادامه داد: در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد استان در عملیاتی دیگر پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فردی را که بصورت غیرمجاز در زمینه توزیع دارو‌ها و شربت‌های ترک اعتیاد در گرگان فعالیت داشت شناسایی کنند.

او افزود: در بازرسی از منزل متهم ۱۵۹ هزار سی سی شربت متادون کشف و یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تن و ۱۶۹ انواع مواد افیونی در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد ضمن اینکه تعداد ۴۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شده است.

او افزود: در همین راستا ۱۳۰ قاچاقچی و یک هزار و ۵۰ خرده فروش دستگیر و ۳ هزار و ۶۶۰ معتاد متجاهر در محلات پر خطر جمع آوری شدند.

مکتبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان نیز در حاشیه بازدید از این محموله موادمخدر، گفت: همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستیم.

او افزود: پلیس استان طی یک سال اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای کشفیات مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

مکتبی گفت: همه دستگاه‌های متولی باید در حد توان خود یاریگر پلیس باشند چرا که کمک به پلیس، کمک به توسعه نظم و امنیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار