حشراتی که کابوس می‌آورد/عکس

تهران (پانا) - حشرات بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که برخی از آن‌ها به ظاهر وحشتناکشان شناخته می‌شوند و در این خبر به تعدادی از آن‌ها پرداخته شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حشراتی که  کابوس می‌آورد/عکس

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر مبتلا به انتوموفوبیا (ترس از حشرات) هستید، ممکن است با خواندن این خبر عصبی شوید. تقریبا ۹۵۰ هزار گونه حشره روی کره زمین وجود دارد که تعدادی ازآن‌ها را حشرات و خزنده‌های وحشتناک به خودشان اختصاص داده اند! در ادامه این خبر ۱۰ خزنده که می‌توان به آن‌ها لقب وحشتناک‌ترین خزنده‌های روی کره زمین را داد معرفی شده اند.

کرم Brahmin Moth Caterpillar

این کرم خاص کاملاً عجیب است و مشابه دیگری ندارد. شاخک‌های آن مانند دوک‌ از شکمش بالا آمده اند و به عنوان یک مکانیسم دفاعی عمل می‌کنند.

حشره Camel Spider

این حشره نه عقرب واقعی و نه عنکبوت واقعی است. طول این حشره گاهی می‌تواند به ۶ اینچ نیز برسد. در حالی که افسانه‌های شهری زیادی در مورد خطر آن‌ها برای انسان وجود دارد، ولی آن‌ها سمی و تهاجمی نیستند.

حشره Puss Moth Caterpillar

گفته می‌شود که لارو‌های کرم خروس شباهت زیادی به یک نوع گربه ایرانی دارند و همین موضوع باعث شده نام گربه هم به اسم این حشره اضافه شود. این حشره با ظاهر ناخوشایندش، یکی از سمی‌ترین کرم‌های خروس در آمریکای شمالی است.

رتیل Goliath Birdeater

اسم گویای همه چیز است. این رتیل غول پیکر آنقدر بزرگ است که گفته شده می‌تواند یک پرنده را بخورد. این ساکنان جنگل‌های بارانی می‌توانند پایی به طول ۱۱ اینچ داشته باشند و طول عمرشان نیز تا ۲۵ سال تخمین زده شده و در صورت احساس خطر برای دفاع از خودشان گاز می‌گیرند.

حشره Giant Weta

این گونه غول پیکر که شبیه یک جیرجیرک بزرگ است، جزو بزرگترین و سنگین‌ترین حشرات جهان دسته بندی می‌شود. نام وتا از کلمه مائوری wetapunga به معنی خدای چیز‌های زشت گرفته شده است.

حشره Assassin Bug

ظاهر خاردار این حشره آن را ترسناک کرده است. نباید به این حشرات نزدیک شد یا به آن‌ها دست زد، زیرا گفته می‌شود نیش آن‌ها خطرناک است.

حشره Titan Beetle

این سوسک عظیم الجثه می‌تواند به طول ۶.۵ اینچ برسد و دارای فک پایینی قدرتمندی است که می‌تواند مداد را از وسط بشکند. این حشرات یکی دیگر از ساکنان وحشتناک جنگل‌های بارانی هستند و هنگام احساس خطر به انسان حمله می‌کنند.

حشره Giant Centipede

طول این هزارپای پا زرد می‌تواند به ۱۲ اینچ برسد! آن‌ها که به دلیل ماهیت تهاجمی خود شناخته شده هستند، به طور یکسان پستانداران، خزندگان، دوزیستان و بندپایان را شکار می‌کنند.

رتیل Tarantula Hawk

شاهین رتیل با طول حداکثر ۲ اینچ ممکن است بزرگترین حشره موجود در این لیست نباشد، اما مطمئناً یکی از بدترین‌ها است. پا‌های قلاب دار و نیش به این حشرات برای شکار طعمه کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار