کلیپی که مسیر خانواده طبیعت‌گرد را تغییر داد

تهران (پانا) - خانواده زنده‌دل با روایت تغییر بزرگ زندگی‌شان مهمان «ماه در می‌زند» بودند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کلیپی که مسیر خانواده طبیعت‌گرد را تغییر داد

به گزارش مشاور رسانه‌ای؛ خانواده زنده‌دل در برنامه چهارشنبه‌شب «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن شبکه دو می‌رود، از تغییر بزرگ برنامه روتین خانواده چهار نفره‌شان گفتند.

سیدکمال‌الدین زنده‌‌دل پدر خانواده که به همراه همسر و دو پسرش به استودیوی «ماه در می‌زند» آمده بود درباره برنامه متفاوت خانواده‌شان در دهه اول ازدواج اینطور گفت: با همسرم قرار داشتیم که هیچ تعطیلاتی را زیر سقف نگذرانیم و تا سال‌ها پس از به دنیا آمدن پسرهایمان هم این برنامه را در همه تعطیلات عید نوروز و تابستان و حتی آخر هفته‌ها پیاده می‌کردیم اما یک کلیپ زندگی‌مان را تغییر داد.

مادر خانواده ادامه قصه را از نگاه خود اینطور روایت کرد: این کلیپ از نیکوکارانی بود که برای استحمام مددجویان کهریزک داوطلب می‌شدند و پس از دیدن این کلیپ زندگی من و همسرم و پسرهای 7 و 10ساله‌مان تغییر کرد و حالا نزدیک به ده سال است که هر پنجشنبه برنامه ثابت خانواده ما سر زدن به کهریزک و استحمام مددجوهای این آسایشگاه است. برنامه‌ای که تا امروز با هیچ مهمانی و جشن تولد و یا عروسی‌ای تغییر نکرده است.

حسام پسر کوچک خانواده که در کلاس دهم درس می‌خواند درباره احساسش نسبت به این اتفاق گفت: ممکن است اگر بخواهم یک پنجشنبه با دوستانم تفریح و گردش کنم بیشتر خوش بگذرد اما کهریزک هم احساس خوبی به من می‌دهد چون از هر دست بدهی از همان دست می‌گیری و ممکن است یک روز من هم نیازمند کمک باشم.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت 19 و تکرار آن هر روز ساعت12 به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار