معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، قوام رضا میرحسینی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از ثبت تقاضای ۲ هزار و ۴۷۲ نفر از فرهنگیان استان در سامانه نقل و انتقال اضطرار خبر داد و افزود: نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان استان تا ۱۵ شهریور ماه اعلام می شود.
وی بر پیگیری جدی ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: ساماندهی بهینه نیروی انسانی لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.
میر حسینی بر اشراف کامل بر سامانه ها و وظایف سازمانی تاکید کرد و گفت: اشراف بر وظایف سازمانی نقش موثری در کاهش آسیب ها و اشتباهات دارد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی در سامانه تاکید و خاطر نشان کرد: رتبه شهرستان ها و مناطق استان در زمینه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.
سید قوام رضا میرحسینی از ارسال کتب درسی به شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و گفت: کتب درسی دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید توزیع می شود.
وی با اشاره به تهیه تجهیزات تخصصی فنی و حرفه ای و بهداشتی و ورزشی گفت: تجهیزات بهداشتی و ورزشی مدارس در قالب کاروان های ورزشی و سلامت تا ابتدای سال تحصیلی جدید توزیع می شود.
بر پایه این گزارش: نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار