با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت

گردهمایی معاونان پشتیبانی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان

زنجان (پانا) - گردهمایی معاونان پشتیبانی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل و معاونین پشتیبانی مناطق و نواحی استان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونان پشتیبانی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش استان زنجان حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات و عملکرد معاونین پشتیبانی در سطح مناطق و نواحی استان، تصریح کرد: حوزه پشتیبانی از حساسیت بالایی برخوردار است و بخش عظیمی از مطالبات همکاران و مخاطبین متوجه این حوزه است که بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان زنجان در این مدت گامهای خوبی در جهت تحول برداشته و امروز در جایگاه مطلوبی قرار دارد که موفقیت ها در مسابقات فرهنگی و هنری، کسب رتبه های برتر کنکور و مدال های خوشرنگ در المپیاد دلایل این مدعا هستند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان اظهار کرد: در بحث عدالت آموزشی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، استان زنجان جزو استانهای برتر بوده و بحمدالله توانستیم امکانات سخت افزاری در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار دهیم.

مظفری گفت: برای اولین بار در سطح استان استارت افتتاح ۶۳ باب مدرسه در شهرک های اقماری زده شد و امسال ۲۱ مدرسه در حال ساخت است که در این مورد مقام عالی وزارت از اداره کل استان تقدیر کرد.

این مقام مسئول افزود: ضرورت دارد بازدیدهای دوره ای از مدارس مناطق و نواحی صورت گیرد تا اگر مشکلی وجود دارد سریعاً مرتفع شود.

به روز کردن اسناد آموزش و پرورش در سطح استان، نظم و آراستگی بخشیدن به ساختمان آموزش و پرورش، استفاده درست از منابع و امکانات مدارس، ساماندهی و سازماندهی مطلوب، فراهم کردن زیرساخت های بازگشایی مدارس از دیگر مواردی بود که مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه به آنها تاکید داشت.

حسین حسنلو معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از معاونین مناطق و نواحی، اظهار کرد: حوزه پشتیبانی از اهمیت به سزایی در ساختار آموزش و پرورش برخوردار است چرا که نقش پشتیبانی و ریل گذاری برای بحث آموزش و پرورش را برعهده داریم.

حسنلو گفت: با توجه به نقشی که در پروژه مهر بر عهده حوزه پشتیبانی تعیین شده است؛ تامین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و تجهیز و به روز کردن امکانات آموزشی در مدارس یکی از اولویت های اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تامین نیروی انسانی کارآمد و با کیفیت، توجه هر چه بیشتر معاونین مناطق و نواحی به امر ساماندهی و سازماندهی مطلوب نیروها و رعایت اصول و دستورالعمل های مربوطه خواستار شد.

گفتنی است در پایان این جلسه هر یک از معاونین مناطق و نواحی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه پشتیبانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار