دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

ساری (پانا) - ماموران یگان حفاظت محیط زیست، روز گذشته حین گشت و کنترل در شهر‌های چالوس، آمل، بابل، کیاسر، ساری و پارک ملی پابند متخلفان شکار و صید را دستگیر کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد؛ در چالوس طی گزارش مردمی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده ده درصد جنگلی چهارباغ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان بلافاصله به منطقه اعزام و اقدام به کمین در مسیر راه‌های خروجی منطقه کرده و پس از مدتی توقف و انجام گشت و کنترل شبانه مسیر منتهی به شکارگاه، لاشه یک راس کل وحشی کشف وضبط و شکارچیان غیر مجاز نیز با استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی چند روز گشت و کنترل درحوزه استحفاظی (رودخانه گرمرود بخش دشتسر، منطقه کوهستانی نیاک و آب اسک بخش لاریجان و محور هراز) ۱۲ صیادغیرمجاز رابه همراه ۴۷ قطعه ماهی، هشت دستگاه لنسرو پنج رشته دام ماهیگیری دستگیر کردند.

در بابل، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شکارچیان غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر و درماموریت دیگری در مسیر رودخانه بابلرود از صیادان غیرمجاز ۳ رشته تور ماهیگیری (سالیک) کشف و ضبط کردند.

مامواران یگان حفاظت پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت زنی در روستای امره یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر واز صیادان غیرمجاز ۵ رشته تور ماهیگیری کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی پابند حین گشت زنی درحوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار