استاندار قم درگذشت زنده یاد «غلامرضا جانقربان» را تسلیت گفت

قم(پانا) - استاندار قم با صدور پیامی درگذشت معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۹۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم درگذشت زنده یاد «غلامرضا جانقربان» را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی درگذشت «غلامرضا جانقربان» معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم را تسلیت گفت.

در این پیام آمده‌است: درگذشت معاون پرتلاش و با سابقه شهرداری قم مهندس غلامرضا جانقربان موجب تالم و تاثر فراوان شد.

پیام ادامه یافته‌است: فعالیت‌ها و خدمات ایشان در عرصه مدیریت شهری، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت بوده و مردم شریف و قدرشناس قم زحمات مرحوم مغفور را از یاد نخواهند بُرد.

پیام می‌افزاید: اینجانب این مصیبت را به‌خانواده محترم، شهروندان قم و جامعه مهندسی استان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
غلامرضا جانقربان از مدیران با سابقه شهرداری قم که مدت ۳۵ سال در سِمت‌های مختلفی به‌زائران و مجاوران بارگاه منور و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) خدمت کرده بود، ظهر امروز بیست و نهم مردادماه به‌علت ابتلا به‌ویروس کرونا درگذشت.

وی از سال ۹۴ در کسوت معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم مشغول به‌فعالیت بوده و پیش از آن هم در سِمت‌هایی مانند معاون خدمات شهری و مشاور عالی شهردار قم، به‌شهر کریمه اهل بیت(س) خدمت کرده‌است.

مرحوم غلامرضا جانقربان همچنین در سطح کلان در سِمت‌هایی مانند قائم مقام قرارگاه سازندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام شهردار منطقه ۱۲ تهران فعالیت کرده بود.

وی پس از ۳۵ سال تلاش و فعالیت اجرایی در واپسین روزهای خدمت خود به‌سر می‌برد که به‌دلیل ابتلا به‌ویروس کرونا، اندکی پیش از بازنشستگی، دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار