پیام قدردانی امام جمعه اردل در خصوص عزاداری دهه محرم

کاج(پانا)_ حجه الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه اردل از حضور پرشور در مراسم عزاداری امام حسین(ع)همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی امام جمعه اردل در خصوص عزاداری دهه محرم

در پیام وی عنوان شده است:«حرارت عشق و ارادت به سالار شهیدان نه تنها خاموش شدنی نیست، بلکه هر چه می‌گذرد عواطف انسانی و ایمانی را شعله ورتر، فهم و اندیشه آزاد اندیشان عالم را ناب تر و جوشش حق‌طلبی و عدالت خواهی آزادی خواهان عالم را بیشتر می‌کند.
مکتب عاشورا نسخه‌ بی بدیل و شفابخش و مسیر تضمین کننده‌ عزت، آزادگی و انسانیت است. بشر گرفتار انواع ستمها و بی عدالتی هاست.ارزش و اهمیت مجالس عزای حسینی نیز، به میزان توجه و نزدیکی به این آرمانها و اهداف است یعنی مجالسی آمیخته از شور و شعور حسینی.

امسال نیز ارادتمندان سالار شهیدان در عالم و خصوصا ایران اسلامی، با برپائی و حضور در مراسمات عزای حسینی نشان دادند، با وجود خواست دشمنان بشریت، مکتب نجات بخش حسین بن علی(ع) عالم گیرتر و عشق به حسین(ع) فراتر از همه‌ مرزهای عقیدتی، مذهبی و جغرافیائی است.

لازم می‌دانم از مردم شریف شهرستان اردل، زن و مرد، خصوصا نوجوانان و جوانان عزیز، بخاطر اولا حضور گرم و پر شور در مراسمات عزای حسینی و ثانیا از تلاش برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری ها، صمیمانه تشکر کنم، ازهیئات مذهبی، ذاکران و مداحان عزیز، تبلیغات اسلامی و روحانیون محترم که زمینه برپائی و استفاده مردم از مجالس محرم را فراهم کردند قدردانی می‌کنم، همچنین از ستاد کرونای شهرستان، دستگاه های خدماتی و امدادی، نیروهای امنیتی و انتطامی و ناظران سلامت، آموزش و پرورش و همچنین فعالین حوزه رسانه، تشکر می‌کنم.

از خدای متعال قبولی عزاداری‌ها، حرکت در مسیر عاشورا و استجابت دعای خیر مردم به برکت خون سالار شهیدان و یاران با وفایش را خواستارم.»
خبرنگاردانش اموز:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار