پیام تسلیت حاجی‌ میرزایی درپی درگذشت یک معلم فداکار

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش درپی درگذشت فرحناز عاقل معلم کلاس دوم دبستان هاشمی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران که در شرایط شیوع کرونا برای دانش‌آموز دختر تبعه افغانستان که دسترسی به گوشی هوشمند نداشت کلاس درس را در پارک برگزار می‌کرد، پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت حاجی‌ میرزایی درپی درگذشت یک معلم فداکار

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام تسلیت محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت معلم عشق و ایثار، زنده یاد «سرکارخانم فرحناز عاقل» که فراتر از مرزهای کلاس و مدرسه، عمر با برکت خویش را صادقانه و خالصانه به تعلیم جلوه هایی از عشق و ایثار و تربیت کودکانی از مهر و ایمان صرف کرد تا بار دیگر ثابت کند که مکتب معلمی، تبلور واقعی ایثار و فداکاری بدون مرزی است که در آن، کودک ایرانی یا تبعه افغانی به یک میزان بهره می برند.

یاد این معلم دلسوز و فداکار میهن اسلامی را گرامی می دارم و فقدان اندوهناک وی را به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور و خانواده مکرم آن فقید جاوید، بویژه همسر و فرزندان گرانقدر ایشان، تسلیت و تعزیت می گویم و از پیشگاه یگانه خالق هستی، برای روح بلند این معلم پرتلاش و فداکار، رحمت واسعه الهی مسألت می نمایم.

شایان ذکر است؛ «فرحناز عاقل»، از معلمان باسابقه منطقه ۱۴ شهر تهران بود و در شرایط کرونایی که دانش‌آموزان، ناگزیر به یادگیری دروس خود از طریق فضای مجازی بودند، به علت محروم بودن یکی از دانش آموزش از داشتن گوشی هوشمند، کلاس درس وی را در یکی از بوستان‌های محله برگزار کرد. مدتی بعد که این موضوع به اطلاع مسؤولان رسید، به این دانش آموز تبعه افغانستان از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴، تبلتی اهدا شد. به لطف اقدام ارزنده این معلم فداکار، بسیاری از خیّران ترغیب به اهدای تبلت به بچه‌های فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند شده‌اند.

گفتنی است این معلم فداکار که به تازگی به بازنشستگی نایل شده بود، چندی پیش بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار