جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

پلیس راهور تا پایان مراسم روز عاشورا در کنار عزاداران حضور خواهد داشت

تهران (پانا) - جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت و تمهیدات ترافیکی شهر تهران را در روز عاشورای حسینی بیان کرد و گفت ماموران راهور تا پایان مراسم در کنار عزاداران حضور دارند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پلیس راهور تا پایان مراسم روز عاشورا در کنار عزاداران حضور خواهد داشت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی و تردد وسایل نقلیه در روز عاشورای حسینی گفت: طبق اعلام قبلی و اطلاعیه های متعددی که به سمع و نظر شهروندان و رانندگان رسید تا پایان مراسم امروز و شام غریبان تمهیدات ترافیکی در سطح معابر شهر تهران برقرار می باشد و تردد کلیه کامیون ها در طول بزرگراهها و مسیرها و معابر شهری ممنوع بوده و همکاران بنده از ورود این وسایل نقلیه ممانعت به‌عمل خواهند آورد.

وی افزود: با توجه به حضور هیئات عزاداری در سطح معابر از رانندگان این انتظار می رود با سرعت مطمئنه و یا حتی کمتر از آن در سطح معابر تردد کرده و با توجه به خلوتی معابر از سرعت و سبقت در بزرگراهها پرهیز کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در پیاده روها حرکت نکنند و تمام حواس خود را به جلو و به عابرین پیاده اختصاص دهند.

سرهنگ موسوی پور گفت: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری نماز ظهر عاشورا در میادین و خیابانهای اصلی هستیم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات لازم را بمنظور تامین نظم عبور و مرور و اتخاذ نموده و تا پایان مراسم در کنار عزاداران و نمازگزاران گرامی حضور خواهد داشت.

وی از رانندگان خواست در این شب ها و مخصوصا تاریکی هوا توجه و تمرکز بیشتری نسبت به تردد عابرین پیاده با توجه به تیره و مشکی بودن لباس آنها داشته باشند و از عابرین نیز خواست در عرض و طول معابر و در حین تاریکی هوا تردد نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار