مسئول بسیج طلاب و روحانیون قم خبر داد:

آغاز دوباره فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان‌های کرونایی قم

قم(پانا)- مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از آغاز مجدد فعالیت جهادی بیش از 300 طلبه در بیمارستان‌های قم در راستای مقابله با کرونا و کمک به کادر درمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوباره فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان‌های کرونایی قم

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام «اسماعیل امیرزاده» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اظهار کرد: طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، همواره در خط مقدم مقابله با این ویروس بوده اند.

وی اظهار داشت: هم اکنون که در میانه پیک پنجم کرونا قرار داریم، 308 تن از طلاب و روحانیون در قالب گروه های جهادی در چهار بیمارستان کامکار، شهید بهشتی، فرقانی و امیرالمؤمنین(ع) مشغول به فعالیت هستند.

امیرزاده ادامه داد: از این تعداد، 203 نفر برادر و 105 نفر نیز از خواهران هستند که اکثریت این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته اند، ضمن آن که برای کلیه طلاب حاضر در این طرح علاوه بر حکم فعالیت جهادی، بیمه غرامت نیز صادر شده است.

وی همچنین گفت: حضور طلاب جهادی در هر بیمارستانی در دو شیفت صبح و بعداز ظهر می باشد و در مجموع در چهار بیمارستان مذکور، روزانه حدود 120 نفر از طلاب خواهر و برادر فعالیت دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم ادامه داد: در حال پیگیری هستیم که نیروهای جهادی به بیمارستان های امام علی بن ابی طالب(ع) و امام رضا(ع) نیز اعزام کنیم.

وی همچنین با اشاره به تأکید مسئولان ارشد کشور مبنی بر تسریع در روند واکسیناسیون در شرایط کنونی گفت: از دیگر فعالیت های بسیج طلاب ثبت نام طلاب جهادی اعم از خواهر و برادر جهت مشارکت در انجام واکسیناسیون عمومی است.

امیرزاده تصریح کرد: در این زمینه نیز جمع قابل توجهی از جهادگران بسیجی اعلام آمادگی کرده و به زودی با سازماندهی آن ها، فعالیتشان در این راستا آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار