مدیر آموزش و پرورش بافق:

حرکت و فعالیت سازمان دانش‌آموزی بافق در سال تحصیلی 1400-1399 قابل تقدیر بوده است

بافق (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی، کسب رتبه برتر فعالیت‌های سازمانی در استان را نشانه حرکت قابل تقدیر سازمان دانش آموزی بافق دانست.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حرکت و فعالیت سازمان دانش‌آموزی بافق در سال تحصیلی 1400-1399 قابل تقدیر بوده است

محمدرضا قاسم زاده در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان بافق، حرکت این سازمان در سال تحصیلی 1400-1399 را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: اجتماعی شدن، مهارت آموزی، ایجاد تعامل و مشارکت در بین دانش آموزان از رسالت های اصلی سازمان دانش آموزی است که بحمدالله شاهد آن نیز بوده ایم.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بافق ضمن اشاره به کارکرد های تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا و به ویژه مجلس دانش آموزی تصریح کرد: دانش آموزان فعال سازمان علی الخصوص نمایندگان مجلس دانش آموزی کمک کار مدیریت آموزش و پرورش در ارائه پیشنهادات و راهکارهای جدید به منظور ایجاد تحول چه در زمینه آموزشی و چه در زمینه پرورشی و فرهنگی باشند.

مدیریت آموزش و پرورش بافق در باب آموزش حضوری و یا مجازی سال تحصیلی جدید نیز اظهار داشت: با آنکه بعید به نظر می رسد آموزش کاملاً حضوری حکمفرما شود لذا از دانش آموزان می خواهم تا علاوه بر استفاده از اساتید و معلمان شهرستان، از کلاس های آنلاین اساتید استانی و کشوری نیز بهره گیرند و حتی در زمینه تحقق آموزش باکیفیت تر به ما پیشنهاد و راهکار ارائه دهند.

وی در پایان، خطاب به اعضای شورا عنوان کرد: تدابیری اندیشیده شود تا جایگاه برتر سازمان دانش آموزی بافق در سطح استان همانند عملکرد سال تحصیلی 1400-1399 حفظ شده و فعالیت های سازمان دانش آموزی در شهرستان به نحو مطلوب انجام گیرد و ما نیز در این مسیر حامی و یاریگر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار