اردبیل در بحران کرونا

اردبیل(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته 180 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری و متاسفانه 17 نفرنیز در اثر ابتلا به این بیماری کرونا، جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل در بحران کرونا

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 180 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 17 نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

او با افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز 286 هزار و 79 واکسن بوده است که از این تعداد 237 هزار و 361 واکسن مربوط به نوبت اول و 48 هزار و 718 واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: همچنین 140 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های این استان مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 792 نفر است که از این تعداد 96 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

او با بیان اینکه دسته‌گردانی در استان ممنوع بوده و رستوران‌ها نیز باید فقط بیرون‌بر باشند، گفت: هر گونه ازدحام حتی در ادارات و برگزاری جلسات ممنوع است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر، سرعین و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار