مرگ، سرانجام شلیک کودک ۲ ساله به پدرش!

تهران (پانا) - کودک ۲ ساله در حال بازی با اسلحه در خانه بود که با شلیک تصادفی گلوله پدرش را کشت.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مرگ، سرانجام شلیک کودک ۲ ساله به پدرش!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد آمریکایی اهل کارولینای شمالی با شلیک تصادفی گلوله توسط پسر ۲ ساله اش کشته شد. این کودک که از روی میز این اسلحه را برداشته بود سرگرم بازی با آن بود که ناگهان گلوله شلیک شد. قربانی در کنار فرزندش نشسته بود که ناگهان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این حادثه روز یکشنبه و در گاستونیا رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک و والدینش برای دیدن مادربزرگ کودک در منزل وی حضور داشتند که این اتفاق رخ داد. پلیس محلی آمریکا پس از حضور در محل حادثه «مارکوویا لاشان دورهام» ۲۹ ساله را در حالی که جانش را از دست داده بود پیدا کرد. «جنیفر فردل ساسیر»، مربی سلاح گرم در این باره گفت: «بسیاری از مردم در این وضعیت فقط تماشا می‌کنند و فکر می‌کنند که کودک می‌داند که اسلحه چیست (چقدر خطرناک است)، اما اینطور نیست. کودکان اسلحه‌های واقعی را با اسباب بازی‌ها اشتباه می‌گیرند، زیرا آن‌ها قدرت تشخیص ندارند.»

پلیس گاستونیا تحقیقات خود در مورد این حادثه را آغاز کرده است. گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که وقوع حادثه‌ای مشابه در اکلاهما و خودکشی یک نوجوان خبرساز شده بود. این پسر نوجوان پس از شلیک تصادفی به مادرش و کشته شدن وی اقدام به کشتن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار