واکسیناسیون 9 هزار معلم در خراسان جنوبی

هنوز ۷ هزار نفر واکسینه نشده‌اند

بیرجند (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از واکسینه شدن بیش از 9هزار معلم استان تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون 9 هزار معلم در خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، پیش از ظهر امروز اظهار کرد: از قریب 16 هزار فرهنگی استان بیش از 9 هزار فرهنگی واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه سلامت فرهنگیان و دانش آموزان خط قرمز خادمین آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب است، عنوان کرد: قریب 7 هزار نفر باقی مانده اندکه از این تعداد 201 نفر سرباز معلم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر مراجعه هرچه سریعتر سرباز معلمین شهرستان ها و مناطق استان جهت دریافت واکسن در مراکز تعیین شده، عنوان کرد: تا پایان مردادماه مرداد ماه تمام فرهنگیان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت می کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به آغاز تزریق مرحله دوم واکسن از نیمه دوم شهریور ماه، بیان کرد: تکیه ما برای سال تحصیلی جدید بر بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس ها به صورت حضوری است.

نماینده اجرایی وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با بیان این که اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان در راستای کاهش ریسک ها است، عنوان کرد: در دوران غیرحضوری شدن کلاس های درس، چند اتفاق مهم در دانش‌آموزان رخ داده که مورد نخست تغییر الگوی خواب ، دوم تحرک و فعالیت فیزیکی و نکته سوم تغییر الگوی تغذیه است که با این سه تغییر در کنار کاهش فعالیت های «پرورشی» دانش‌آموزان در زمان غیر حضوری شدن کلاس درس مدارس مواجه بودیم که آسیب‌هایی در پی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار