اولین دوره جشنواره آینه داران آفتاب (عاشورائیان)

تهران (پانا) - نخستین دوره جشنواره آینه داران آفتاب (عاشورائیان) ویژه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور به میزبانی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره جشنواره آینه داران آفتاب (عاشورائیان)

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی، این جشنواره در ۲۱ رشته ویژه کارکنان و ۲۲ رشته ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه از 19 مرداد ماه آغاز شده و ۱۷ مهر سال ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

فرهنگیان شاغل در آموزش‌وپرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب مقالات (ویژه کارکنان)، مقتل خوانی عاشورا، دلنوشته، قصه نویسی، قصه گویی، شعر، سرود، تصویرگری و نمایش، فیلم کوتاه، پویانمایی، مستند، موشن گرافی، عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و همچنین مداحی( ویژه دانش آموزان با آسیب دیده بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی با هوشبهر عادی و در دوره متوسطه اول و دوم) طبق دستورالعمل ارسالی به استان ها به دبیرخانه جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری ارسال کننذ.

لازم به ذکر است همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در سوم آبان، از برگزیدگان با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار