پاسخ نیکزاد به تذکر نمایندگان درباره توهین به ترک‌زبانان در مجلس

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان در خصوص توهین به ترک‌زبانان در صحن مجلس تاکید کرد نماینده مردم شیراز در بیان ضرب‌المثل خود هیچ منظوری نداشته و اعلام کرده که همه با هم برادریم.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ نیکزاد به تذکر نمایندگان درباره توهین به ترک‌زبانان در مجلس

سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه، 20 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به ماده (75) آیین‌نامه داخلی در پاسخ به تذکر قادری نماینده شیراز گفت: در جریان بررسی طرح پشتیبانی و رفع موانع تولید کشاورزی پیشنهادی را مطرح کردم که رأی خوبی داشت اما این نماینده برخورد خوبی نداشت و تهمتی را به ترک زبانان کشورمان زد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماینده محترم استان فارس باید بداند که جایگاه ترک‌زبانان را نباید اینطور تحقیر کند و بداند این رفتار پاسخی را از ترک‌زبانان شیراز در پی خواهد داشت. نباید هر کسی یک ضرب‌المثلی را درباره هر قومیتی در مجلس مطرح کند.

نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: آقای قادری به من مراجعه و اعلام کردند که هیچ‌گونه منظوری نداشتند، همه با هم برادریم، هیچ مطلبی نبوده، اگر هم در ذهن کسی شبهه‌ای ایجاد شده شخص قادری در صحن علنی حضور داشته و عذرخواهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار