مصطفایی: خانواده‌ها نیازمند دیدن آثار با کیفیت از تلویزیون ملی هستند

تهران (پانا)- از آنجا که تعطیلی سالن‌های تئاتر، موسیقی و سینما در ایام شیوع بیماری کرونا به جامعه هنری ضربه زده مردم جامعه تنها سرگرمیشان دیدن آثار خوب از تلویزیون است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مصطفایی: خانواده‌ها نیازمند دیدن آثار با کیفیت از تلویزیون ملی هستند

الهام مصطفایی بازیگر تئاتر و سینما گفت:در حال حاضر اتفاق خوبی که توانسته در تلوزیون ما رخ بدهد و جذب مخاطب خوبی داشته باشد. ساخت برنامه و سریال هایی با ژانر کمدی با نگاهی طنز به وضع حال و روز امروز جامعه که ویروس کرونا همه نهادهای را در گیر کرده است و خانواده ها را در منزل نگاه داشته تا با دیدین کارهایی مثل دودکش 2 ناراحتی ها فراموش کنند و روحیه خوبی را بدست آورند این نوع سریال ها همانند دودکش ۲ بسیار خوب و موثمر ثمر است با توجه به اینکه چند سالی است حتی در ایام نوروز و یا ماه رمضان که هر ساله شاهد ساخت چنین آثاری بودیم در حال حاضر ساخت این برنامه ها کمرنگ شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در این مدت گروه های هنری از جمله تئاتر، موسیقی و سینما بدترین روزهای تاریخ هنری خود را سپری کنند و هنرمندان این عرصه به خط ورشکستگی نزدیک شده اند البته بایستی این موضوع را نیز یادآور شد که معاونت های هنری تلاش‌های زیادی را انجام دادند تا درب سالن‌ها بر روی فعالان تئاتر و موسیقی و فیلم باز شود و همچنان امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد چرا که بسیاری از هنرمندان کشورمان معیشتشان از همین راه تامین میشود.

وی افزود:کرونا نزدیک به یکسال و نیم است که در ایران یکه‌تازی می‌کند و همه بازارها را دستخوش تعطیلی و کسادی قراررداده است و همین موضوع باعث کم کاری خیلی از هنرمندان تئاتر و سینما شده چرا که ساخت اثار هنری محدود شده است .

مصطفایی که در فیلم تگزاس ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی نقش دختر همسایه سوسن را بر عهده داشت درباره این اثر گفت: این فیلم ژانری کمدی با نیم نگاهی اجتماعی که داشت باعث شده بود تا مخاطبین پس از دیدن این کار بتوانند با آن ارتباط خوبی برقرارکنند چرا که اثرگذاری مثبتی را برای آنها به همراه داشت.

وی درباره فعالیت های پیش روی خود عنوان کرد: با توجه به موقعیت حال حاظر کشور که درگیر شیوع کرونا است به پیشنهاد هایی که از سوی برخی کارگردانان سینما و تلوزیون انجام گرفته در حال مذاکره با آنها بوده تا بتوانم کاری را بپذیرم که به خوبی در آن به ایفای نقش بپردازم.

او درباره وضعیت حال تئاتر و سینمای کشور گفت: سریال‌سازی برای تلوزیون و شبکه های خانگی در سالهای اخیر می توان گفت پیشرفت خوبی داشته و بسیار موفقیت آمیز بوده است، تئاتر و سینمایی که امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا خیلی کمتر فعالیت انجام داده اند امیدوارم هرچه زودتر با پایان این این ویروس کم کم جایگاه شایسته و واقعی خود را پیدا کند.

الهام مصطفایی بازیگر سینما و تلوزیون حمایت پیشکسوتان از هنرمندان جوان در بهبود و پیشرفت تئاتر و سینمای کشور را موثر خواند وگفت: بی شک فضای داده شده حمایت مادی و معنوی از استعدادهای هنری کشور موجب بروز خلاقیت و ظرفیت های نهفته و شکوفایی هنر می شود و لازمه رشد و بالندگی جوانان هنرمند کشور ایران است و اعتمادشان میتواند باعث کشف استعدادهای خاص در این حرفه شود تا شاهد آثار با کیفیتی در تئاتر و سینما باشیم.

همچنین الهام مصطفایی متولد مشهد دانش آموخته هنرهای نمایشی و بازیگری از آموزشگاه های فرهنگی هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار