ارتقای 13 پله‌ای اداره آموزش و پرورش شادگان

شادگان(پانا) -مدیر آموزش و‌پرورش شهرستان شادگان از ارتقای 13 پله‌ای اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای 13 پله‌ای اداره آموزش و پرورش شادگان

سیدصالح فاضلی با اعلام این خبر افزود: ارائه نتایج امتحانات خردادماه پایه دوازدهم موفق به ارتقای ۱۳ پله ای آموزش و پرورش در سطح استان خبر داد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش و کار دسته جمعی همکاران در مدارس و با حضور نیروهای متخصص و‌با تجربه در سطح اداره است.

او افزود: میانگین نمره اداره آموزش و‌ پرورش در بعد کیفی ۹/۶۶ بوده است که با همت و تلاش همکاران در خرداد ماه ‌ ۱۴۰۰ به ۱۰/۰۲ ارتقا یافته است و درصد قبولی شهرستان در سال ۱۳۹۹‌ (۶۶/۱۹) بوده است که همین اتفاق در خرداد ماه ۱۴۰۰ به ۷۶/۱۴ ارتقا پیدا کرد و موفق به کسب ارتقای ۸/۹۵ شده ایم.

فاضلی افزود: با حمایت های آقای ناصری نژاد نماینده محترم مردم شادگان در مجلس موفق به نوسازی ۸۵٪ مدارس از نظر تجهیزات و ساخت و ساز و....شدیم و همچنین برای اولین بار موفق به کسب مجوز رشته های بهیاری در سطح استان و‌ شهرستان با همکاری و پیگیری مدیریت و‌ همکاری وزیر از وزرات بهداشت شدیم و توانستیم مجوز رشته های کشاورزی وابسته از وزارت جهاد کشاورزی در سطح شهرستان کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار