ویژه های رادیو نمایش برای ماه محرم اعلام شد

تهران (پانا) - رادیو نمایش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، برنامه ها و نمایش های رادیویی ویژه ای را به روی آنتن می برد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه های رادیو نمایش برای ماه محرم اعلام شد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، «تکیه»، «کشتی نجات»، «حسینیه»، «اندیشه،عاشورا،نمایش»، «مجلس شبیه»، «تربت آستان»، «ضیافت»، «شب های تردید روزهای تاریک»، «قلندر»، «قصه کربلا»، «خاک من بوی محشر می دهد» و «بیشه روباه»،عناوین برنامه ها و نمایش هایی هستند که در ماه محرم از رادیو نمایش پخش می شوند.
ویژه برنامه «تکیه» تا سوم امام حسین «ع» و روز شهادت امام سجاد«ع» ادامه خواهد داشت.
در این برنامه که یک نمایش اینترااکتیو30 دقیقه ای می باشد با تعزیه خوان های به نام ، خیمه دوزان و پرچم دوزان و مشتاقان حضرت امام حسین «ع» گفتگو می شود.
نگین خواجه نصیر،حمید یزدانی ابیانه گوینده،سهیلا خدادادی نویسنده،محسن جواهری تهیه کننده و علی آقا بابا کارشناس برنامه رادیویی «تکیه» هستند.
«کشتی نجات» ویژه برنامه عصرگاهی رادیو نمایش است که به تهیه کنندگی علیرضا بهروش به عزاداری امام حسین«ع» می پردازد.
ویژه برنامه «حسینیه» نیز به تهیه کنندگی محسن جواهری روز تاسوعا و عاشورای حسینی از حسینیه سوهانک به عنوان یکی از حسینیه های قدیمی تهران به صورت زنده از آنتن رادیو نمایش وایران صدا پخش می شود.
بر اساس این گزارش ، «تکیه» در ماه محرم صبح ها از ساعت 9 تا 10:30 دقیقه صبح به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
«کشتی نجات» عصرها از ساعت 18:00 تا 19:30 پخش می شود و «حسینیه» از ساعت 13:00 تا 14:30 روز تاسوعا و عاشورا به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
همچنین «تربت آستان» به کارگردانی جواد پیشگر،«ضیافت» به کارگردانی رامین پورایمان،«شب های تردید روزهای تاریک» به کارگردانی جواد پیشگر،«خاک من بوی محشر می دهد» به کارگردانی رضا عمرانی از جمله نمایش های رادیویی هستند که با هنرمندی نویسندگان، بازیگران، کارگردانان،تهیه کنندگان، افکتورها و صدابرداران حرفه ای رادیو نمایش به مناسبت ماه محرم در فواصل برنامه های این شبکه رادیویی به روی آنتن می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار