رشته امور تربیتی به دفترچه انتخاب رشته کنکور اضافه شد

تهران (پانا) - اسامی و رشته امور تربیتی در اصلاحیه دفترچه کنکور سراسری افزوده و زمان انتخاب رشته نیز تا روز پنج شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رشته امور تربیتی به دفترچه انتخاب رشته کنکور اضافه شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اسامی و رشته امور تربیتی در اصلاحیه دفترچه کنکور سراسری 1400 افزوده شده است و دواطلبان می توانند با انتخاب کد رشته مربوطه نسبت به انتخاب محل و رشته مربوطه اقدام کنند.

در ضمن زمان انتخاب رشته تا پایان روز پنجشنبه 21 مرداد تمدید شده است.

دو رشته کارشناسی امورتربیتی و مشاوره در اصلاحیه جدید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1400 درج شده و از امروز در سایت سازمان سنجش بارگذاری شده است و برای عموم قابل رویت است.

لذا برای تمامی داوطلبان کنکور که رتبه لازم را کسب کرده اند، ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی امورتربیتی و رشته راهنمایی و مشاوره و نهایتا استخدام فارغ التحصیلان این رشته ها به عنوان مربی پرورشی و مشاور مدرسه از طریق دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی401-1400 فراهم شده است.

ازین رو شایسته است به منظور جذب حداکثری داوطلبان مستعد، علاقمند و با انگیزه بخصوص از طریق مشاوران و مسؤلین پایگاه های انتخاب رشته کنکور، سریعا اقدام و اطلاع رسانی مناسب در سطح استان، مناطق، نواحی و شهرستانها را در دستور کار خود قرار دهید.

برای دریافت دفترچه جدید اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار