رعایت نکات ایمنی در تامین برق تکایا ضروری است

تهران (پانا) - رعایت نکات ایمنی در تامین برق هیئات، تکایا و ایستگاه‌های نذورات در ایام محرم ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رعایت نکات ایمنی در تامین برق تکایا ضروری است

به گزارش وزارت نیرو، حمیدرضا منصوری، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیئات، تکایا و ایستگاه‌های توزیع نذورات درخواست کرد به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل‌های برگزاری مراسم را جدی بگیرند.

منصوری تاکید کرد: تمامی مناطق 22‌گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمادگی دارند تا نسبت به واگذاری انشعاب برق موقت در این ایام اقدام کنند و در همین راستا شماره تلفن‌های 1521 و 121 نیز پاسخگوی متقاضیان است.
"مهرداد شمس" مدیر دفتر محیط زیست، ایمنی، بهداشت و امور اجتماعی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در این خصوص گفت: عدم استفاده از اتصالات و تجهیزات ایمن و استاندارد، بالا رفتن از پایه‌های روشنایی و شبکه به منظور نصب پرچم و بنر و یا ورود علم و پرچم به حریم شبکه‌های هوایی توزیع برق از جمله مهم‌ترین دلایل بروز حوادث برق گرفتگی در این ایام است.
شمس با اشاره به اینکه ارتفاع شبکه‌های برق‌رسانی هوایی از سطح زمین 4 تا 6.5 متر و فاصله افقی مجاز از شبکه در زمان نصب داربست فلزی، 210 سانتی‌متر است از هموطنان تهرانی درخواست کرد به منظور تامین برق ایمن در محل برگزاری مراسم، اقدام به دریافت انشعاب موقت از منطقه برق مربوط به خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار