فراخوان پنجمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» در خوزستان منتشر شد

اهواز(پانا)- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اعلام کرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان فراخوان پنجمین سوگواره‌ قصه‌گویی، «مرثیه‌ای برای خورشید»، را به مناسبت ایام ماه محرم و صفر منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان پنجمین سوگواره‌ قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» در خوزستان منتشر شد

وحید کیانی با اعلام این خبر به پانا افزود:« این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی «کودکان و کربلا، قصه‌های اربعین، عاشورا و قیام امام حسین و یاران با وفایش»، ویژه‌ی رده‌ سنی نونگاه(بالای ۱۲ سال)، نوجوان(بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد(۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود.»

وی در ادامه یادآور شد:« بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قصه‌های خود را با یکی از شیوه‌های قصه‌گویی کلاسیک، مدرن و نوآورانه، سنتی و آیینی، نقالی، پرده‌خوانی و شمایل‌گردانی به‌صورت تک نفره در قالب یک فیلم و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و با درج شناسنامه (نام قصه‌گو، نام قصه، گروه سنی مخاطب، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند. هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک فیلم قصه‌گویی ۸ الی ۱۵ دقیقه‌ای خواهد بود که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان باشند.»

آخرین‌ مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۵ مهرماه ۱۴۰۰، مصادف با اربعین حسینی اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۰۶۱۳۳۳۳۷۶۳۴ تماس حاصل کنند.

گفتنی است: بنا بر اعلام دبیرخانه پنجمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی در آبان ۱۴۰۰، مصادف با هفته‌ وحدت، معرفی شده و از برگزیدگان این مهرواره در بخش‌های دختران و پسران و مربیان تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار