معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خبر داد: ؛

896 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخشی از برنامه‌های محوری وزارت صمت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، از پیگیری عملیات یک هزار و 482 طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری 312 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
896 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، نادر اصغرپور با بیان اینکه با اتمام طرح های در دست اجرا زمینه اشتغال بیش از 39 هزار و 500 نفر در استان فراهم خواهد شد، گفت: ازاین تعداد جوازهای تأسیس دارای پیشرفت فیزیکی، 896 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به بخشی از آمار عملکردی سازمان در چهار ماهه نخست سال جاری افزود : طی مدت یاد شده 784 فقره جواز تاسیس ایجادی از طریق معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری صمت استان صادر شده و از رشد تقریبی 55 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده که این امر نشان از افزایش علاقه مندی به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی دارد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت آذربایجان شرقی تصریح کرد: بیشترین میزان صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی در شهرستانهای تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان آباد است.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماهه اول امسال بیشترین جواز ایجادی صادره مربوط به گروه‌های صنعتی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، محصولات فلزی فابریکی، محصولات لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات غذائی و آشامیدنی‌ها بوده است.

اصغرپور با تأکید بر اینکه بیشترین جواز توسعه ای صادره در این بازه زمانی درگروه های صنعتی محصولات از لاستیک و پلاستیک، انتشار، چاپ و تکثیر، محصولات غذائی و آشامیدنی ها بوده است، گفت: تا پایان تیر ماه امسال 80 فقره جواز تاسیس توسعه ای صادر شده و رشد حدود 43 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی ادامه داد: این میزان تقاضا برای صدور جواز توسعه ای در استان بیانگر افزایش علاقه مندی واحدهای تولیدی به افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار