معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت و گو با پانا:

تامین واکسن کرونا فرهنگیان با تاخیر مواجه بوده و تزریق واکسن با کندی همراه است

یاسوج (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد انتظار ما این بود که با توجه به تیم دانشگاه علوم پزشکی، در روز حدود هزار دز تزریق واکسن به فرهنگیان داشته باشیم ولی شرایط تامین واکسن با تاخیر مواجه و تزریق واکسن با کندی همراه بوده است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین واکسن کرونا  فرهنگیان با تاخیر مواجه بوده و تزریق واکسن با کندی همراه است

محمد مهدی بانشی در حاشیه بازدید از محل واکسیناسیون فرهنگیان به همراه زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش و دلشاد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد :تزریق واکسن فرهنگیان واستادان دانشگاه از هفته پیش اغازه شده است و در پایگاه های مستقر در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در روز 400 تا 500 دز واکسن فرهنگیان در یافت می کنند اظهار کرد: تزریق واکسن چهارده هزار فرهنگی بر اساس سابقه خدمت انجام می شود.

بانشی گفت: انتظار ما این بود که با توجه به تیم دانشگاه علوم پزشکی، در روز حدود هزار دز تزریق واکسن به فرهنگیان داشته باشیم ولی شرایط تامین واکسن با تاخیر مواجه بوده و تزریق واکسن با کندی همراه است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: پایگاه ها ترزیق واکسن کرونا در همه شهرستان ها وجود دارند و از جمله اآن ها پایگاه تزریق واکسن در سالن مدرسه مصلی نژاد که مختص فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان ها تزریق واکسن در مراکز بهداشت و سلامت ادامه دارد و فرهنگیان می توانند به آنها مراجعه کنند، گفت: واکسن استفاده شده از نوع خارجی است ولی واکسن ایرانی برکت به مرحله تزریق رسیده ولی هنوز بطور انبوه تولید نشده است.

بانشی در مورد انجام واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان اظهار کرد: انجام واکسن افراد زیر 18 سال هنوز اعلام نشده است،بنابرین دانش آموزان هم در دایره این سن قرار دارند.

وی گفت: دانشجویان با توجه به تصمیم ستاد ملی واکسینه می شوند اما دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی واکسیناسیون را انجام دادند که شامل کار آموزان،بهیاران،دانشجویان دانشگاه است.

خبرنگار:محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار