برگزیدگان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان تجلیل شدند

زنجان (پانا)- برگزیدگان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، شامگاه روز یکشنبه (17 مرداد) همزام با پاسداشت روز خبرنگار برگزار شد.

خبرگزاری تحلیل بازار در بخش شعار سال، خبرگزاری فارس در بخش ایثار و شهادت با محوریت کنگره 3535 شهید استان زنجان، خبرگزاری شبستان در بخش عفاف و حجاب، نشریه مشاغل و کسب و کار در بخش آب و محیط زیست، خبرگزاری ایلنا در بخش چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، خبرگزاری ایسنا در بخش مدافعان سلامت، خبرگزاری ایکنا در بخش دین و معنویت و نشریه آوای میهن نیز در بخش حقوق شهروندی، سایر برگزیدگان بخش‌های موضوعی این جشنواره بودند.

در بخش گزارش، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس و فائزه تقی‌لو از نشریه ندای شهروند به ترتیب دوم و سوم شدند و جشنواره در این بخش، رتبه اول نداشت.

در بخش تیتر، زهرا بیات از خبرگزاری تسنیم و ایرج رفیعی از روزنامه صدای زنجان و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر از سوی هیات داوران به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین در این بخش، علی الماسی از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا رتبه اول را کسب کرد، اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا به طور مشترک به رتبه دوم دست یافتند و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان و اسداله قربان‌زاده از نشریه شهاب زنجان نیز به طور مشترک سوم شدند.

در بخش خبر، اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا شایسته تقدیر معرفی شدند.

بخش خبر، برگزیده رتبه اول نداشت و مهدی سهرابی و الهام احمدی هر 2 از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک دوم شدند و ملکناز نجفی از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا نیز حائز رتبه سوم شد.

هیات داوران در بخش مصاحبه، اسداله قربان‌زاده از نشریه شهاب زنجان و فائزه تقی‌لو از نشریه جام جم را شایسته تقدیر معرفی کرد.

در این بخش، بهنام آقاجانلو از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، النار آخواندی از خبرگزاری ایسنا و قنبر رسولی از خبرگزاری فارس به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش تک‌عکس جشنواره نیز بهرام بیات از خبرگزاری فارس، سیده نیلوفر محمودیان از نشریه شهاب زنجان و آرین بهمنی از نشریه شهاب زنجان به تریتب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش مجموعه عکس نیز احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا و حامد رحمتی از نشریه پبام زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و این بخشریال رتبه سوم نداشت.

بخش طنز مکتوب نیز فقط رتبه اول داشت که به داود محمدی از نشریه پیام زنجان رسید.

در بخش صفحه‌آرایی، مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از نشریه موج بیداری و جواد کریمی از روزنامه زنگان امروز به ترتیب اول تا سوم شدند.

هیات داوران در بخش طرح و کاریکاتور، هیچ شرکت‌کننده‌ای را حائز رتبه‌های اول تا سوم تشخیص نداده بود و فقط مریم تقی‌لو از نشریه ندای شهروند به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، صحرا رضایی از روزنامه زنگان امروز و معصومه نوروزی از ورزنامه صدای زنجان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین در این بخش فرحناز فتحی از نشریه آوای میهن به رتبه اول دست یافت و صغری محمدی از نشریه وزین زنجان و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر به طور مشترک دوم شدند و حمید کریمی از نشریه مشاغل و کسب و کار حائز رتبه سوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار