تلاش خبرنگاران پانا ضامن روشن شدن حقایق و وقایع جامعه است

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت تلاش بی وقفه خبرنگاران دانش‌آموز و جوان خبرگزاری پانا تضمین کننده روشن شدن حقایق و وقایع در جامعه و تبلور تلاش نظام تعلیم و تربیت در امر نخبه پروری است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش خبرنگاران پانا ضامن روشن شدن حقایق و وقایع جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی،در دیدار با مدیر سازمان دانش آموزی و مدیر مسئول خبرگزاری پانا در استان که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: اگر تلاش دختران و پسران خوبم در خبرگزاری پانا برای روشن کردن حقایق و وقایع نبود، شاید فرصت‌ نقد، تغییرات، اصلاحات و شفاف‌سازی امکان پذیر نمی شد.

وی، با بیان این که خبرنگاران جوان پانا ضمن رصد طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش استان، با پالایش به موقع و دریافت میدانی نظرات مردم، باید نقاط قوت وضعف را به منظور کیفیت بخشی و رفع نقاط ضعف به خادمین خود اعلام کنند، عنوان کرد: با تعامل، کمک و مشورت همدیگر می توانیم آسیب‌های آموزشی و تربیتی بهارستان علم و ادب را بهتر شناسایی کرده و در رفع آن، تا تحقق کامل اهداف سند تحول تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خبرگزاری پانا را یکی از بخش‌‌های فعال سازمان دانش‌آموزی استان دانست و بیان کرد: خبرگزاری پانا عضو خانواده آموزش و پرورش بوده از این رو خبرنگاران این خبرگزاری بهتر از هر رسانه دیگری می‌توانند درک صحیح و مطلوبی از فرایند تعلیم و تربیت و رخدادهای آن در نظام تعلیم و تربیت داشته باشند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که هیچ کس بهتر از خبرنگاران خبرگزاری پانا نمی‌توانند منعکس کننده اخبار نظام تعلیم و تربیبت باشد، خاطر نشان کرد: ه هر دانش‌آموز جزو نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌رود و نیازهای حوزه تعلیم و تربیت را بهتر از سایر افراددیگر می‌شناسند.

نماینده وزیر آموزش وپرورش در خراسان جنوبی ادامه داد: تلاش خستگی ناپذیر، سخت کوشانه و مداوم خبرنگاران خبرگزاری پانا در حوزه های تربیتی و فرهنگی، نشست‌ها، رخداد‌های سیاسی و اجتماعی زینت بخش جامعه خبری استان بوده و این عزیزان برای تهیه خبر و ساماندهی فرایند اطلاع رسانی هماره در وسط میدان مبارزه با بوغ های تبلیغاتی و غول های خبرپراکنی استکبارجهانی هستند.

به گفته واقعی،خبرگزاری پانا با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان علاقه‌مند و پرتلاش توانسته است زمینه مطلوبی را در حوزه تعلیم و تربیت فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار