دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح کرد؛

هماهنگی بین وزارت بهداشت و ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی در اطلاع رسانی خبرهای مربوط به کرونا

تهران (پانا) - معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه‌ای به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اجرای بند (۷) مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی بین وزارت بهداشت و ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی در اطلاع رسانی خبرهای مربوط به کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، در نامه ای به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اجرای بند (۷) مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

گفتنی است در بند ۷ مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: با توجه به حساسیت مردم نسبت به خبرهای مربوط به بیماری کرونا، اطلاع رسانی توسط مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی در هماهنگی کامل صورت پذیرد. چند صدایی موجب نگرانی مردم می شود و اطلاع رسانی مصوبات ستاد ملی منحصرا توسط سخنگوی ستاد با هماهنگی دفتر رئیس جمهور به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار