سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری زنجان:

رونمایی و جشن امضا کتاب «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد»

زنجان (پانا)- روز ۱۶ ام مرداد ماه در مکان کارخانه کبریت سازی زنجان، جلسه رونمایی کتاب « رویاهای رنگی یک کور مادرزاد» انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی و جشن امضا کتاب «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد»

به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری زنجان این کتاب ارزشمند، به نام «رویاهای رنگی یک کور مادرزاد» نوشته نویسنده گرانقدر استان، سلمان کریمی با حضور تنی چند از نویسندگان استانی و اهالی قلم و ادبیات، به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری زنجان، برگزار شد.

سلمان کریمی در سال 1355 در زنجان متولد شد. کریمی یکی از اعضای مؤسس خانه داستان زنجان به شمار می‌رود. او با مدرک کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه فارغ‌التصیل شده و آثار زیادی در زمینه ادبیات و حقوق به رشته تحریر درآورده است.

کتاب رویاهای رنگی یک کور مادرزاد نوشته سلمان کریمی، داستان زندگی پسر نابینایی را به تصویر می‌کشد که در بحبوحه حوادث کوی دانشگاه با اتفاقی که برایش رقم می‌خورد رویاهای خاص و جذابی در سرش شکل می‌گیرد که او را از دیگران متمایز می‌کند.

این برنامه با رعایت اصول بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بوده و در محیط باز و بزرگ برگزار شد.

مکان برگزاری برنامه محوطه کارخانه کبریت سه ستاره زنجان واقع در خیابان صفا بود.

خرید و تهیه این کتاب ارزشمند، علی الخصوص افرادی که به رمان های اجتماعی و واقع گرا و مستند علاقه مند هستند، از سایت زیر امکان‌پذیر است.

https://www.ketabrah.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار