سیاست‌های سازمان دانش‌آموزی شناسایی دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به دنیای ارتباطات و رسانه است

زنجان (پانا) - مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌های سازمان دانش‌آموزی شناسایی دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به دنیای ارتباطات و رسانه است

راویه قاسمی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان، در این مراسم ضمن تبریک این روز به خبرنگاران دانش‌آموز گفت: هفدهم مرداد ماه و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران‌مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است.

قاسمی خطاب به دانش‌آموزان افزود: یکی از رسالت‌های خبرگزاری پانا تربیت دانش‌آموز خبرنگار است. در این راستا اجرای سیاست‌های سازمان دانش‌آموزی برای تأمین نسل آینده جامعه خبری کشور، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به دنیای ارتباطات و رسانه، پردازش اخبار تولیدی دانش‌آموزان بر اساس اصول علمی، ارتقای توانمندی دانش‌آموزان برای تقویت مهارت‌های ارتباطی، تقویت روحیه تعامل با سایر بخش‌های جامعه و روحیه کار تشکیلاتی بین دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای مشارکت فعال و تداوم ارتباط با دنیای رسانه و اطلاع‌رسانی، از اهداف تشکیل خبرگزاری پانا است.

قاسمی تصریح کرد: به دلیل ماهیت خبرگزاری پانا که در یک نهاد با مخاطب دانش آموزان متولد شده می‌بایست منعکس کننده فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه دانش آموزان بوده و آنان را ترغیب به مشارکت کند.

در پایان مراسم از برترین آثار دانش‌آموزان برگزیده خبرگزاری پانا که در پویش های مختلف سازمان دانش‌آموزی، شرکت کرده بودند بصورت نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار