«ماه در می‌زند» راوی قصه‌های محرمی‌ افراد می‌شود

تهران(پانا) _ «ماه در می‌زند» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های محرمی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سید جواد محسنی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که هر روز ساعت 19:30 روانه آنتن می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
«ماه در می‌زند» راوی قصه‌های محرمی‌ افراد می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه راوی داستان‌هایی جذاب، عجیب و ناشنیده از زندگی، عقاید و باور افرادی است که با محرم گره خورده است.
«ماه در می‌زند» در طراحی خود از هیچ عنصر اضافه‌ای برای ارتباط با مخاطب بهره نبرده و تلاش می‌شود تا تنها داستان‌ها و حکایت‌ها در تعامل با بیننده تاثیرگذار باشند. یک بلک باکس (اتاق تاریک)، تعداد محدودی نور و یک صندلی همه فضای محیطی این برنامه را تشکیل می‌دهد تا مخاطب احساس کند در خلوتش نشسته و با این داستان‌ها همراه می‌شود.
حکایت‌هایی که در این برنامه مطرح می‌شوند از سراسر ایران جمع‌آوری شده‌اند و قرار است قصه‌ها توسط راوی هر قصه از هر گوشه ایران شنیده شوند.
مریم نوابی‌نژاد کارگردان «ماه در می‌زند» درباره شرایط تولید این برنامه اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا برای گرد آوردن این افراد در برنامه مسیر بسیار دشواری طی شد. کما اینکه چون برنامه در فرمی نو و بدون مجری طراحی شده و قرار است به صورت خالص، تنها روایات و داستان‌های زندگی با مخاطب در میان گذاشته شود، ایجاد حس نزدیکیِ مهمان با دوربین و فضا نیروی ویژه‌‌‌ای می‌طلبید.
این کارگردان اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به شرایط این‌ روزهای جامعه شاید بیننده دوست داشته باشد بدون هر حشو و اضافه ای کنار کسی بنشیند و به حرف‌ها و داستان‌هایش گوش کند و دنبال شباهت ها بگردد. بدون هیچ شعار و حرف اضافه‌‌ای سعی شده آدم‌ها با تمام حقیقت‌شان روبروی دوربین بنشینند.
«ماه در می‌زند» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی که در ایام محرم و صفر هر روز ساعت 19:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار