پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به‌مناسبت روز خبرنگار

سنندج(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با صدور پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران پر تلاش استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به‌مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و از اهتمام، تلاش های شبانه روزی، همکاری و همراهی خبرنگاران در اجرای برنامه های آموزش و پرورش استان تشکر کرد.

متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به شرح ذیل است:

«ن والقلم و ما یسطرون»

روز خبرنگار، پاسداشت زحمات صادقانه طلایه داران و سفیران آکاهی بخشی است، کسانی که با اهتمام و مجاهدت های خستگی ناپذیر و با زبان گویا و قلم توانای خود در راستای تنویر افکار عمومی و رسالت اطلاع رسانی، متعهدانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند و امید، پویایی و بالندگی را به جامعه هدیه می دهند و 17 مرداد، فرصت مغتنمی برای تکریم و قدرشناسی از تلاشگران این عرصه خطیر است.

آموزش و پرورش با ذی‌نفعان و مخاطبان گسترده و ماموریت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده ساز، همواره به تعامل دو سویه و همکاری موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند بوده و خبرنگاران فرهیخته نیز با همراهی ارزشمند خود، این دستگاه بزرگ را در اجرای برنامه های تحولی و سیاست های ابلاغی یاری می‌کنند تا هر روز شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی باشیم.

اینجانب با گرامیداشت 17 مرداد و یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار، همراهی و اهتمام مدیران محترم رسانه های گروهی استان و زحمات کلیه خبرنگاران تلاشگر و فعالان عرصه اطلاع رسانی در پوشش خبری فعالیت ها و انعکاس رویدادهای آموزش وپرورش استان را ارج نهاده، از زحمات موثر همگان تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار