رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد:

دستیابی به قله های پیشرفت جز با حق جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد، دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی، سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دستیابی به قله های پیشرفت جز با حق جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، در متن پیام سید نظام مرادی آمده است:

بسمه تعالی

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

هفدهم مرداد ماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، با همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی، پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر داشته و با جد و جهد فراوان در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی تلاش می نمایند.

بی شک دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی، سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، بر خود لازم می‌دانم از تلاش خستگی ‌ناپذیر همه خبرنگاران، به ‌ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه‌ها و خبرنگاران خبرگزاری پانا که درانعکاس اخبار و دستاوردهای آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سعی فراوان دارند تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

سید نظام مرادی

رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه وبویر احمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار