تکلیف اینترنت هدیه خبرنگاران

تهران (پانا) - بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه به مناسبت روز خبرنگار از فردا - یکشنبه هفدهم مردادماه- توسط اپراتور همراه اول برای خبرنگاران سراسر کشور فعال می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف اینترنت هدیه خبرنگاران

به گزارش ایرنا، یاسر رایگانی مدیر روابط عمومی همراه اول روز شنبه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در توئیتر اعلام کرد امسال نیز مانند سال گذشته برای خبرنگاران ۲۰۰ گیگابایت اینترنت بر روی سیم‌کارت همراه اول در نظر گرفته شده است.

بسته اینترنت برای خبرنگارانی که نام آن‌ها در لیست معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، از فردا -۱۷ مرداد- فعال و پیامک فعال‌سازی از سوی این اپراتور برای‌شان ارسال خواهد شد.

بنابر اعلام این اپراتور، همراه اول در آستانه فرارسیدن «روز خبرنگار» و همچنین بیست و هفتمین سال‌روز عرضه نخستین سیم‌کارت در ایران توسط این اپراتور این هدیه ویژه را درنظر گرفته است.

براین اساس و با مساعدت مدیرعامل همراه اول، بسته اینترنت ویژه یک‌ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت برای تمامی خبرنگاران کشور که اسامی آن‌ها از طریق معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرجع رسمی پیگیری امور مربوط به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران) دریافت شده است، فعال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار