رییس بهزیستی ملارد:

همدلی و همراهی زمینه افزایش مشارکت معلولین در جامعه را افزایش می‌دهد

ملارد(پانا)- دادستان، شهردار و رییس بهزیستی ملارد طی بازدیدی از مرکز توانبخشی دختران نیایش مهر با مسئولان و فرزندان این مرکز دیدار کردند و رئیس بهزیستی ملارد عنوان کرد همدلی و همراهی زمینه افزایش مشارکت معلولین در جامعه را افزایش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و همراهی زمینه افزایش مشارکت معلولین در جامعه را افزایش می‌دهد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داوود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان که در تمامی موارد حامی و پشتیبان مراکز غیردولتی فعال در شهرستان هستند، گفت: با همدلی و همراهی یکدیگر می توانیم آسیب‌های جسمی و اجتماعی معلولین را به حداقل رسانده و زمینه مشارکت آنان را در اجتماع افزایش دهیم.

او افزود: این مرکز از مهرماه سال ۹۳ با ارائه خدمات توانبخشی و روانشناسی به ۶ فرزند دارای معلولیت بی‌سرپرست در شهرستان آغاز به کار کرده و هم اکنون حدود ۲۰ فرزند در این مرکز نگهداری می‌شوند.

خادم با تاکید براین نکته که ایتام معلول ذهنی در این مرکز باید احساس راحتی و آرامش داشته باشند و به نحوی تربیت شوند که استعدادهای آنان شکوفا شود و نسبت به آینده خویش امیدوار شوند، گفت: این مددجویان نیازمند حمایت هستند و راه‌اندازی چنین مراکزی کمک شایانی به توانبخشی آنان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار