تیم جدید لیونل مسی مشخص شد

تهران (پانا) - فوق ستاره سابق بارسلونا تا اواسط هفته جاری قرارداد رسمی خود را با یکی از پولدارترین تیم‌های فوتبال جهان امضا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم جدید لیونل مسی مشخص شد

پس از آنکه باشگاه بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد لیونل مسی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد و اعجوبه آرژانتینی برای همیشه بندر بارسلون را ترک کرد، گمانه‌زنی‌ها و تحرکات مقصد جدید این بازیکن را مشخص کرده است.

رسانه‌های فرانسوی خبر دادند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برج ایفل را برای روز 10 اوت یعنی 4 روز دیگر رزور کرده و قصد دارد در این روز خبر خریدی بزرگ را روی بدنه برج به نمایش بگذارد، حرکتی که پیش از این برای خرید نیمار و زلاتان ابراوهیموویچ هم از سوی این باشگاه متمول فرانسوی صورت گرفته است.

همچنین با نگاهی به اظهار نظرها می‌توان به خبری رسید که فروردین امسال در رسانه‌های فرانسوی منتشر شد و این رسانه‌ها مدعی شدند که نیمار در جمعی خصوصی گفته است در فصل 22-2021 در کنار لیونل مسی بازی خواهد کرد. البته ابتدا به نظر می‌‍رسید منظور نیمار بازگشت او به بارسلونا است اما پس از تمدید قرارداد این ستاره برزیلی با پاری‌سن‌ژرمن، می‌توان گفت پروژه حضور لیونل مسی در پایتخت فرانسه از مدت‌ها پیش آغاز شده و فوق ستاره پاسخ مثبت خود را به مالک قطری پاری سن ژرمن اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار