مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم:

نگاه نوآورانه مجمع اعضا، برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی را رونق می‌بخشد

قم(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم خواستار نگاه نوآورانه مجمع اعضاء به برنامه‌های سازمان در جهت رونق بخشی هر چه بیشتر به کیفیت آن شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه نوآورانه مجمع اعضا، برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی را رونق می‌بخشد

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در جلسه مجمع اعضای(پسر) استان قم که در اتاق جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از فعالیت های دبیر و اعضای مجمع استان، اهداف مجمع اعضا را با توجه به استنادات قانونی یادآور شد.

وی اظهار کرد: مجمع اعضا به عنوان چهارمین رکن سازمان دانش آموزی، اهداف و وظایفی دارد که بایستی چراغ راه اقدامات و فعالیت های یکایک افراد قرار گیرد.

ملایی ادامه داد: با توجه با ضرورت بازمهندسی در تشکیلات سازمان دانش آموزی، لازم است هر یک از اعضا با مشارکت بیشتر خود در این زمینه، به تصمیم گیری ها، تصمیم سازی ها، ماموریت ها و فعالیت های متنوع سازمان، رونق تازه ای ببخشند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم همچنین با بیان اینکه دبیر مجمع اعضا به نمایندگی از مجمع، عضو شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان نیز است، خواستار ارائه طرح ها و برنامه های مجمع اعضا در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان پیشتاز و آموزش مهارت های مختلف به آنان در این شورا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار