رئیسی: اعضای کابینه دولت سیزدهم هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود

قالیباف: اگر در ابتدای هفته آینده لیست کابینه به مجلس معرفی شود تا سه‌شنبه ۲۶ مرداد برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری از ارائه لیست اعضای کابینه خود به مجلس شورای اسلامی در هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: اعضای کابینه دولت سیزدهم هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود

سیدابراهیم رئیسی در بخش پایانی سخنان خود در صحن علنی مجلس در مراسم تحلیف عنوان کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سرعت در معرفی اعضای کابینه به مجلس شورای اسلامی در اولین فرصت در هفته آتی و پیش از پایان مهلت قانونی مقرر، فهرست اعضای کابینه تقدیم ریاست مجلس و نمایندگان عزیز خواهد شد.

محمدباقر قالیباف نیز با اشاره به سخنان رئیس جمهوری درباره تقدیم لیست کابینه خود طی هفته آینده به مجلس، اظهار کرد: رئیس جمهور براساس ماده 202 آئین نامه داخلی مجلس 2 هفته فرصت دارد تا کابینه خود را به مجلس معرفی کند اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و در جلو انداختن معرفی اعضای کابینه طبق هماهنگی‌ها قرار شد، تا ابتدای هفته آینده لیست اعضای کابینه دولت سیزدهم به مجلس معرفی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما هم در مجلس مصمم هستیم تا لیست وزرای پیشنهادی را در کمیسیون های تخصصی به صورت منسجم و پیوسته و در صحن علنی مجلس به صورت 2 و 3 شیفته بررسی کنیم.

قالیباف تصریح کرد: اگر در ابتدای هفته آینده لیست کابینه به مجلس معرفی شود امیدواریم بتوانیم تا سه شنبه 26 مردادماه با توجه به شرایط و در حداقل زمان، مطابق آئین نامه برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار