پنجره‌های امید فرصتی برای مناظره دوباره در نجف آباد

اصفهان(پانا)- مناظره ملی دانش‌‌آموزی، طرحی ابتکاری از طرف سازمان دانش‌آموزی است که با استقبال فراوان دانش‌آموزان روبرو بوده است و برای اولین بار در زمستان 1399 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پنجره‌های امید فرصتی برای مناظره دوباره در نجف آباد

به مناسبت برگزاری جشنواره تابستانی پنجره های امید در تابستان 1400 بار دیگر گروه های مناظره دانش آموزی دختر و پسر به صورت جداگانه در شهرستان نجف آباد برای رقابت با یکدیگر آماده شدند.

تیم‌های دانش‌آموزی در شهرستان تشکیل شد و بر اساس موضع موافق یا مخالف در خصوص موضوعات پیش بینی شده(بررسی آسیب های فضای مجازی، بررسی ضرورت اصلاح نظام آموزشی) گروه‌بندی شدند، و هر تیم با توجه به موضع خود اقدام به جمع‌آوری مستندات علمی، تحلیل داده و جمع‌آوری نظرات پرداختند تا بتوانند بر اساس آنچه در قوانین مناظره بود، از موضع خود دفاع کنند.
گروه های مناظره کننده دختر و پسر شهرستان نجف آباد در دو روز متوالی در سالن زنده یاد پزشکی اداره آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی با تیم مقابل خود به مناظره پرداختند.
جلسات با حضور عبدالعظیمی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان و همچنین مرتضویان کارشناس سازمان دانش آموزی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

مناظره‌ در هر گروه بعد از گذشت چهل دقیقه زمان نفس‌گیر به اتمام رسید و فرم های داوری توسط داوران تکمیل شد و در نهایت با جمع بندی امتیازات تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بود به عنوان برنده مسابقه اعلام شد.
در گروه دختران با رقابت دبیرستان های بعثت و کافیان در نهایت دبیرستان بعثت و در گروه پسران با رقابت دبیرستان های امام صادق و صدرا در نهایت دبیرستان امام صادق برنده مسابقات اعلام شدند.

قطعا شرکت در این مسابقه برای دانش‌آموزان شجاعت و اعتماد به‌نفس را نیز به همراه می‌آورد و می‌تواند فرصتی برای بیان خواسته‌ها، دغدغه ها و ایده‌های دانش‌آموزی باشد.

خبرنگار:حنانه مقنی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار