مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا:

رکورد واکسیناسیون در شهرضا شکسته شد

اصفهان ( پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا خبر داد با تزریق روزانه یک‌هزار و ۴۰۰ دز واکسن، رکورد واکسیناسیون در شهرستان شهرضا شکسته شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رکورد واکسیناسیون در شهرضا شکسته شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت شهرضا، حجت الله تنهایی با توجه به وضعیت موجود کرونا در شهرضا، اظهار کرد: هنوز به قله پیک پنجم نرسیده‌ایم اما آمار بستری بیمارستان امیرالمومنین (ع) به بیشترین حد ممکن رسیده است و ظرفیت آی سی یوی ۹۰ تختی بیمارستان به شکل کامل تکمیل شده است.

وی افزود: در حال آماده سازی بخش‌های دیگر کرونا در بیمارستان هستیم چرا که میانگین سنی بیماران نسبت به قبل پایین آمده و نوجوانان و کودکان دیگر با دارو به راحتی درمان نمی‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا با توجه به اینکه کرونا دلتا وحشی‌ترین نوع کرونا تا کنون بوده است، بیان کرد: طی چهار روز گذشته تعداد مرگ ناشی از کرونا افزایش داشته است و پیش‌بینی ما این است که دو هفته دیگر با سخت‌ترین روزهای کرونایی مواجه هستیم.

۲۷ هزار نفر علیه بیماری کرونا در شهرضا واکسینه شدند

وی با اشاره به واکسیناسیون علیه کرونا در شهرضا، تصریح کرد: تاکنون تعداد ۲۷ هزار نفر علیه بیماری کرونا در شهرضا واکسینه شدند و از مردم درخواست می‌کنیم که طبق ساعت مشخص شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

تنهایی با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زیر ۵۰ درصد رسیده است و با توجه به اینکه همچنان شاهد برپایی عروسی‌ها و دورهمی ها هستیم روزهای سختی را خواهیم سپری کرد.

وی بیان کرد: متأسفانه پارک‌ها و تفرجگاه‌های اطراف امامزاده شاهرضا (ع) در روزهای تعطیل اصلاً وضعیت مناسبی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بی تردید کاهش رعایت پروتکل‌ها نه قابل باور و نه قابل تحمل است و نمی‌توان پذیرفت که برخی نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌تفاوت باشند، بی تردید هر یک درصد کاهش رعایت پروتکل‌ها افزایش معناداری در آمارهای شیوع کرونا ویروس خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار