فراخوان مدیرعامل کانون پرورش فکری به مهدهای کودک؛

مهدهای کودک کتاب و محصولات پیش‌دبستانی‌ها را از کانون تهیه کنند

تهران (پانا) - مدیرعامل کانون از تمامی مدیران مهدهای کودک سراسر کشور دعوت کرد که برای تامین محتوای مناسب برای کودکان پیش‌دبستانی، به‌ویژه کتاب و محصولات فرهنگی و سرگرمی، به کانون پرورش فکری مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مهدهای کودک کتاب و محصولات پیش‌دبستانی‌ها را از کانون تهیه کنند

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده، در حاشیه‌ی بازدید از طرح اهدای دوهزار بسته‌ی فرهنگی به کودکان مناطق کم‌برخوردار که از سوی بسیج کانون با همکاری خیران برگزار شد، در گفت‌وگویی با اعلام این دعوت، توضیح داد که مهدهای کودک در سراسر ایران زیرمجموعه و زیرنظر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان در وزارت آموزش و پرورش اند که به تازگی تشکیل شده است. به نظر می‌رسد که بهترین خوراک برای مهدهای کودک، چه در زمینه‌ی پیش‌دبستانی‌ها و چه در حوزه‌ی سنین قبل از پیش‌دبستانی یعنی از کودکی تا قبل از مدرسه، اعم از کتاب و محصولات فرهنگی یا سرگرمی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه و تولید می‌شود.

علی‌اکبرزاده با تاکید بر تنوع و کیفیت محصولات کانون، از تمامی مدیران مهدها دعوت کرد که با این مجموعه وارد گفت‌وگو و تعامل بشوند، چراکه کانون مورد اعتماد خانواده‌هاست و دوست دارند بچه‌های‌شان از محصولات این مجموعه استفاده کنند.

وی تاکید کرد که این اعتماد و امکان، فرصت خوبی است که اولین سال فعالیت مهدهای کودک زیرنظر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان، با استفاده از محصولات کانون آغاز شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری توضیح داد که محصولات به‌ویژه کتاب‌های کانون هم‌اینک در سایت فروش موجود است، همچنین مهدها می‌توانند با کارشناسان کانون وارد ارتباط شده و سفارش‌های لازم خود را ارائه کنند.

کیفیت و تنوع عنوان و موضوع، تنوع کتاب برای گروه‌های سنی مختلف از صفر تا بزرگ‌سال، قیمت پایین و تیراژ بالا، همچنین استاندارد در محصولات سرگرمی و اسباب‌بازی و بازی‌های فکری، و ... ازجمله دلایلی است که به گفته‌ی مسوولان کانون، برای مهدهای کودک و خانواده‌ها حاشیه‌ای امن ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار