رییس اداره آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:

طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در البرز اجرا شد

کرج (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، از نوبت گیری بیش از 39281 نوآموز در پایگاه‌های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان  در البرز اجرا شد

عباس کشاورز تصریح کرد: ازاین تعداد 20567 مورد تحت ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفته اند. در استان تعداد 34 پایگاه اولیه سنجش و 2 پایگاه تخصصی وجود دارد و پیش بینی می شود در طرح سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال جاری بیش از 43000 نوآموز بدو ورود به دبستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مورد ارزیابی قرار بگیرند.

کشاورز افزود: نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان ، از طریق سامانه سناد و سنجش انجام گرفته و اعلام نتایج اولیه سنجش نیز حداکثر تا یک هفته بعد از ارزیابی از طریق سامانه سنجش توسط مدیر مدرسه مربوطه قابل دریافت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در پایان خاطر نشان کرد: تمام موارد بهداشتی در پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان مد نظر قرار گرفته و رعایت خواهد شد. بر این اساس به والدین توصیه می شود در این مورد نگرانی نداشته باشند و در صورت امکان یک والد همراه نوآموز به پایگاه ها مراجعه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار