طاهری نیا خبر داد

رونمایی از ۵ جلد اسناد تربیت معلم به زودی

تهران (پانا) - معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان خبر داد افتتاح نخستین موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم از جمله فعالیت‌های دانشگاه است که اثر ماندگار این دوره خواهد بود همچنین ۵ جلد اسناد تربیت معلم نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از ۵ جلد اسناد تربیت معلم به زودی

علی باقر طاهری نیا در آیین رونمایی از مجموعه ۳۱ جلدی تاریخ تربیت معلم در ایران با بیان اینکه امروزه مدیریت دانش افراد و مدیریت دانش سازمانی یک موضوع مهم و مقوله حیاتی است اظهار کرد: دانش سازمان باید تولید و ضبط و حافظه سازمان از این طریق تقویت شود.

وی افزود: رونمایی از این مجموله حاصل تلاش ۳ ساله است مرکز تربیت معلمان در سال ۹۷ تاسیس و مطابق مصوبه هیات رئیسه مدیریت این بخش به معاونت فناوری و پژوهشی دانشگاه واگذار شد.

طاهری نیا از فعالیت‌های انجام شده در طول این سال‌ها گفت و ادامه داد: رونمایی از تمبر یکصد سال نکوداشت معلم رونمایی شده است و پس از مراسم‌های استانی مراسم نکوداشتی برگزار شد.

معاون دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد: افتتاح نخستین موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم از جمله فعالیت‌های دیگر است که اثر ماندگار این دوره خواهد بود. ۵ جلد اسناد تربیت معلم نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز رونمایی می‌شود پیام‌های خاصی دارد افزود: تاکنون نظام تعلیم و تربیت کشور فرازوفرودهایی داشته است که بخش قابل توجهی از تربیت معلم مسائلی است که در ادوار مختلف دغدغه متولیان بوده است.

طاهری نیا در پایان اظهار کرد: در ۱۰۰ سال گذشته تربیت معلم ماموریتی ممتاز و مستقل بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار