تقدیر معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴از تیم قهرمان مسابقه مناظره دانش‌آموزی شهر تهران

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از تیم مناظره دانش‌آموزی دبیرستان دخترانه ولیعصر به دلیل کسب رتبه اول در سطح شهر تهران قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴از  تیم قهرمان مسابقه مناظره دانش‌آموزی شهر تهران

محمد عدل لاله، در این دیدار که با حضور شهرابی فراهانی، کارشناس مسول فرهنگی هنری، محمدرضااصغری رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۴، ترحمی مدیر دبیرستان ولیعصر و جعفری معاون پرورشی دبیرستان برگزار شد، ضمن تبریک به دلیل این موفقیت تاکید کرد: باید تمام تلاش و تمرکز مدارس در راستای شناسایی، جذب و هدایت همه استعدادهای دانش آموزان باشد.

وی افزود: هرگاه تعامل و درک متقابلی بین ارکان یک مدرسه بوده است، ما شاهد رشد بیشتر موفقیت ها و شکوفایی دانش آموزان هستیم و این مساله ارتباط چندانی با برخوردار بودن و مرفه بودن دانش آموزان ندارد.

اگر مدیر مدرسه بتواند این شرایط و هماهنگی ها را ایجاد کند و به مساله آموزش و پرورش مانند دو بال پرواز اجازه فعالیت در کنار هماهنگی بدهد و هدف مشترکی را طراحی کند، یقینا به این پیروزی بزرگ دست خواهد یافت.

در پایان این جلسه از زحمات مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان دخترانه حضرت ولیعصر به دلیل کسب رتبه های متعدد فرهنگی هنری و همچنین کسب رتبه نخست شهر تهران در مسابقات مناظره دانش آموزی تقدیر شد.

لازم به ذکر است به دلیل شیوع ویروس کرونا این جلسه بدون حضور دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار