فرمانده لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان طرح کرد:

پادگان سابق ارتش به مکان مقدسی تبدیل شده است

تبریز(پانا)- فرمانده لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت در گذشته این مکان مقدس جایی بود که درجه داران و افسران آموزش‌های مختلف را می‌دیدند و در هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی ما دفاع می‌کردند و هم اکنون نیز به مکان مقدس دیگری تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پادگان سابق ارتش به مکان مقدسی تبدیل شده است

امیر شفیعی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که حرکات خودش را بر اساس منویات حضرت آقا تنظیم کرده و بر روی ریل ولایت حرکت کند.

وی افزود: افتخار داریم در لباس مقدس ارتش در همه عرصه ها پیشقدم باشیم چراکه دستور ولی امرمان است و باید اجرا شود.

فرمانده لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان تصریح کرد: ارتش توانمند، ارتش قدرتمند، ارتش ولایتمدار همیشه و همیشه در جای جای ایران اسلامی جلوتر از مسئولان منطقه وارد عمل شده و در تمام عرصه ها برای مثال زلزله کرمانشاه سیل گلستان و جای جای ایران اسلامی با تمامی قدرت ثابت کرده است که برابر منویات حضرت آقا فدایی ملت ایران عزیز هستیم.

وی اضافه‌ کرد: امروز مطمئن هستم ارواح طیبه شهدا از تک تک ما رضایت کامل دارند چراکه این مکان مقدس به یک مکان مقدس دیگر تبدیل شده که دغدغه مقام معظم رهبری است.

او بیان داشت: با ایجاد فضای پرنشاط برای مردم و جوانان که امروز شاهد آن هستیم یک برگ زرین دیگر در تاریخچه ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

امیر شفیعی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی با قدرت پشتیبان ولایت است و در این راه از تمام داشته های خود خواهیم گذشت و فدایی ملت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار