رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:

آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ مردادماه

هرمزگان(پانا)-رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ لغایت ۲۰ مردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از  ۱۴  مردادماه

محمد خیری در این باره گفت: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی همراه با انتخاب رشته سراسری از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، تصریح کرد: چه کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کردند و چه کسانی که ثبت نام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ی دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در سراسر هرمزگان اقدام کنند.

دکتر خیری در پایان با اشاره به اینکه در سراسر هرمزگان ۱۴ واحد و مرکز دانشگاهی وجود دارد و نیز با تاکید بر هزینه پایین تحصیل در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی است بسیار پایین می باشد و با این وجود نیز تسهیلات وام بانکی با کارمزد ۱/۴ درصد در اختیار متقاضیان و دانشجویان قرار می دهیم تا دانشجویان دغدغه ی جز تحصیل نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار