رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد خبر داد:

اجرای طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا فرهنگیان شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا فرهنگیان شهرستان بجنورد ، با حضور مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد و مسئولین استانی و شهرستانی،هم چنین جمعی از فرهنگیان در مرکز تجمیعی آموزشگاه شهدای فرهنگی افتتاح و اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح  واکسیناسیون پیشگیری از کرونا فرهنگیان شهرستان بجنورد

رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد در گفت و گو با پانا،گفت: در اجرای این طرح حدود 7 هزار نفر از فرهنگیان شهرستان بجنورد طی یک دوره ده روزه واکسینه خواهند شد که شاغلین نهاد آموزش و پرورش بجنورد بر اساس سال تولد آنها و طبق برنامه زمان بندی شده از سوی آموزش وپرورش بجنورد به مدارس ،انجام خواهد گرفت.

دلاور آوازه ادامه داد: زمان اجرای واکسیناسیون نیروهای خریدخدمات،غیر دولتی ها،حق التدریس ها ،سرباز معلم ها ،تولیدی ها و .... متعاقبا از سوی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد اطلاع رسانی خواهد شد .

رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد عنوان کرد: مرکز واکسیناسیون در دو شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت عصر از ساعت 15الی 19 به آدرس ،خیابان آزادی ،روبروی استخر کوثر ،آموزشگاه دخترانه شهدای فرهنگی در حال ارائه خدمت به فرهنگیان می باشد که در هر شیفت 300 نفر واکسینه خواهند شد.

وی با اشاره به واکسیناسیون بازنشستگان آموزش وپرورش ،گفت: واکسیناسیون بازنشستگان آموزش وپرورش به دلیل بازه زمانی اعلام شده از طریق شبکه بهداشت شهرستان ، پوشش داده خواهند شد.

آوازه اشاره کرد : تمام موارد و شرایط لازم و ضروری مربوط به واکسینه شدن فرهنگیان در بخشنامه ارسال شده از سوی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد به مدارس ،لحاظ گردیده است که ضروری است تمامی فرهنگیان با مطالعه آن موارد ، اقدام به واکسیناسیون خود نمایند.

خبرنگار پانا: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار