«پارسا قاضی» سفیر مهارت‌آموزی شد

تهران (پانا) - روز گذشته ۹ مردادماه به مناسبت روز ملی کارآفرینی، از محمد پارسا و محمدکیان قاضی دو برادر هنرمند ایرانی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
«پارسا قاضی» سفیر مهارت‌آموزی شد

محمد پارسا قاضی ۱۰ ساله و محمد کیان قاضی ۷ ساله دو برادر با استعداد، خلاق و مبتکر هستند که با حمایت خانواده و جدی گرفتن علاقه و استعدادشان توانستند نشان دهند آنگاه که اندیشه، خلاقیت، مهارت و استعداد در نقطه ای به هم پیوند می‌خورد به انسان‌های پرتلاش نوید آفرینش را داده و آنچنان نتیجه عظیمی را رقم خواهد زد که مرزی برای آن متصور نخواهد شد.

روز گذشته ۹ مرداد به مناسبت روز ملی کارآفرینی، از محمد پارسا و محمدکیان قاضی دو برادر هنرمند ایرانی تجلیل شد. پارسا قاضی از سن سه سالگی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با همت تلاش و بهره‌گیری از استعداد و نبوغ خود آنچنان مسیر پیشرفت را طی کند که حیرت همگان را برانگیزد.

او که به عنوان نخبه مهارتی، کم سن ترین هنرمند بین‌المللی، کم سن ترین کارآفرین برتر ایران و استعداد برگزیده مسابقه استعدادیابی عصر جدید شناخته است، در مراسمی که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی حرفه‌ای برگزار شد در طی حکمی از طرف شریعتمداری بعنوان سفیر مهارت آموزی معرفی و منصوب شد.

کیان قاضی دانش آموز هفت ساله که در رقابت‌های بسیار برگزیده شده است نیز به عنوان کم سن ترین هنرمند خراط ایران معرفی و از طرف شریعتمداری و همچنین اوسط هاشمی مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار