مرکز واکسیناسیون ویژه فرهنگیان نیشابور تشکیل می شود

نیشابور (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از راه اندازی مرکز واکسیناسیون ویژه فرهنگیان در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مرکز واکسیناسیون ویژه فرهنگیان نیشابور تشکیل می شود

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از همراهی ها و تعاملات دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور، گفت: اکنون در شرایطی هستیم که خوشبختانه اتفاق نظرها به هم نزدیک شده است.

علیرضا کلیدری افزود: واکسیناسیون برای بازگشایی مدارس بخشی از بسته اصلی بهداشتی است و در کنار آن باید مدارس ایمن شده و چارچوب های دقیق پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

وی ادامه داد: شهرستان نیشابور در واکسیناسیون فرهنیگیان در سطح استان پیشگام بوده است و مقرر شده است، دبیرستان شاهد غرویان به عنوان پایگاه واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شود.

این مقام مسئول هدف از تشکیل این پایگاه را تکریم فرهنگیان، نظم در امور و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و خاطرنشان کرد: امروز اولیای ما می دانند که علاوه بر سلامت جسمی باید به سلامت روانی و عاطفی دانش آموزان نیز توجه کرده و آمادگی خود را برای راه اندازی سریع این پایگاه اعلام می کنیم.

کلیدری در پایان علاوه بر جامعه فرهنگیان، واکسیناسیون نیروهای آزاد، مهد کودک ها، خانواده های دانش آموزان، رانندگان سرویس های دانش آموزی، و عوامل مرتبط به دانش آموز را نیز ضروری معرفی کرد و گفت: پیش بینی می شود این پایگاه از سه شنبه هفته جاری فعالیت خود را آغاز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار