استقبال دانش‌آموزان از جشنواره نوجوان خوارزمی چشمگیر است

ارومیه(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت استقبال مسوولان، مدیران و دانش‌آموزان از جشنواره نوجوان خوارزمی چشمگیر بوده است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش‌آموزان از جشنواره نوجوان خوارزمی چشمگیر است

بابک حشمت روز یکشنبه در آیین تجلیل از منتخبین هفتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در ارومیه افزود: به علت شیوع ویروس کرونا تمام مراحل این جشنواره علمی و فاخر به صورت مجازی برگزار شد.

وی اضافه کرد: همت مسوولان، مدیران ، ناظران و دانش اموزان در برگزاری مجازی این جشنواره ستودنی است.

حشمت با بیان اینکه دور هفتم این جشنواره فناورانه و علمی بسیار متفاوت برگزار می شود گفت: فراهم کردن بستری آرام برای برگزاری جشنواره هدف اصلی ماست و در این راستا نیازمند همکاری همه عوامل و زنجیره ها هستیم.

وی اضافه کرد: فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با سرعت مناسب و بالای اینترنت نیز مورد توجه همکاران باید باشد و نظارت روی این موضوع ضروریست.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: این دوره از جشنواره در 6 رشته دست سازه، بازارچه، ادبیات، زبانهای خارجی، پژوهش، فعالیتهای ازمایشگاهی برگزار می شود. ​

حشمت بیان کرد: پنج منطقه در استان موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند که ناحیه یک ارومیه، میاندواب، نقده ، ماکو و کشاورز در ردیف این مناطق هستند.

وی بیان کرد: منتخبین جشنواره از 16 تا 31 مرداد ماه امسال در نشست‌های تخصصی که در قالبهای مقدماتی، پیشرفته، تکمیلی و اختتامیه برگزار می شود، به صورت مجازی شرکت می کنند.

حشمت گفت: میزان ثبت نام دانش آموزان دوره اول متوسطه مناطق مختلف استان در جشنواره نوجوان خوارزمی از دی ماه پارسال تاکنون 162 هزار و 800 نفر و درصد تحقق 112 درصد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار